Strona główna ⇐ |
18 wrzesień 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla rejestracji i ewidencji świadczeń:
„Nowości w rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy z uwzględnieniem KPA, przepisów i rozporządzenia. Procedura rejestracji, ustalenia prawa do zasiłku, procedura utraty statusu bezrobotnego. Najnowsze orzecznictwo sądów administracyjnych. Rejestracja cudzoziemców ”
19 wrzesień 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pośredników, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz doradców klienta, instrumentów rynku pracy:
„Doskonalenie kompetencji realizowanych zadań doradcy klienta przez pośredników pracy i doradców zawodowych w CAZ, formy świadczenia pomocy PUP, instrumenty, obsługa klienta”
20 wrzesień 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla instrumentów rynku pracy:
„Nowości w udzielaniu pomocy de minimis przez urzędy pracy według rozporządzenia (UE) 2023/2831. Nowe warunki dopuszczalności pomocy de minimis, monitorowanie oraz rozliczanie pomocy oraz wyliczanie wartości pomocy przy rozkładaniu na raty należności w urzędach pracy”
23 wrzesień 2024
Warsztat dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego i specjalistów ds. programów:
„Wspieranie zatrudnienia i aktywizacji osób niepełnosprawnych – kompleksowa obsługa trudnego klienta w tym osoby niepełnosprawnej nowe przepisy prawne. PFRON, komunikacja interpersonalna. Wypalenie zawodowe”
25 wrzesień 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla doradców klienta, pośredników, doradców zaw., specjalistów ds. rozwoju zaw. oraz instrumentów rynku pracy:
„Procedura obsługi klienta oraz pracodawcy – współpraca z pracodawcami i międzystanowiskowa w CAZ. Doskonalenie kompetencji realizowanych zadań doradcy klienta przez pośredników pracy i doradców zawodowych w CAZ w aspekcie nowych zmian na rynku pracy”
26 wrzesień 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy:
„Warsztat aplikacji informatycznych w perspektywie finansowej 2021-2027 wykorzystywane w ramach systemu CST2021, nowości w realizacji projektów niekonkurencyjnych, wskaźniki, kompetencje cyfrowe, rozliczenia, umowa o dofinansowanie. Kontrola, zasady promocji i informacji”
27 wrzesień 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla instrumentów rynku pracy pośredników, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego doradców klienta:
„Warsztat skutecznych metod nawiązywania i utrzymania kontaktów z pracodawcą, udzielanie form aktywizacji z uwzględnieniem zmieniających się zasad. Zasady realizacji staży oraz bonów przyznawanych bezrobotnym. Organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych udzielanych zgodnie z nowymi warunkami dopuszczalności pomocy de minimis”
30 wrzesień 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pośredników, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz doradców klienta, instrumentów rynku pracy:
„Poradnictwo zawodowe i pośrednictwo pracy dla pracodawców. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników – diagnozowanie kompetencji bezrobotnych.kompetencje cyfrowe, narzędzia diagnostyczne w doradztwie zawodowym – testy, kwestionariusze, rywalizacja. Coaching”
2 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy:
„Nowe przepisy ustawy o cudzoziemcach w urzędach pracy – kompleksowy przegląd zmian. Zmiany z legalizacją pobytu, nowe zasady zatrudniania osób w tym państw trzecich, zezwolenia pobytowe, uproszczenie procedur zezwoleń na pracę, niebieska karta UE, pobyt stały czasowy”
4 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pośredników, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz instrumentów, doradców klienta, instrumentów rynku pracy:
„Psychologia obsługi klienta w procesie aktywizacji klientów PUP. Jak sobie radzić z klientami trudnymi, asertywność w relacjach z klientem trudnym – jak skutecznie świadczyć pomocy klientom PUP. Praca doradcy klienta relacja oparta na rozwiązaniach, nowe formy wsparcia i aktywizacji, współpraca w CAZ”
8 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy:
„Podnoszenie i uzupełnienie kwalifikacji osób bezrobotnych, poszukujących pracy, pracowników i pracodawców. Specyfika organizacji szkoleń indywidualnych i grupowych w oparciu o przepisy ustawy i rozporządzenia z zakresu rynku pracy oraz prawo oświatowe w zakresie kształcenia zawodowego i ogólnokształcącego”
10 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy:
„Zastosowanie Kodeksu Postępowania Administracyjnego w działaniach urzędów pracy. Decyzje administracyjne, wszczęcie postępowania. Doręczenia elektroniczne, EZS. Ochrona danych osobowych”
11 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla specjalistów ds. rozwoju zaw. oraz instrumentów rynku pracy, programów rynku pracy:
„Nowości w udzielaniu dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz refundacji na wyposażenie stanowiska pracy wg nowego rozporządzenia MPIPS. Właściwa analiza wniosków, formy zabezpieczeń z windykacją, sporządzanie umowy oraz rozliczenie przyznanych środków z pomocy de minimis”
15 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy:
„Wykorzystanie usług elektronicznych w obsłudze klienta PUP, załatwianie spraw z urzędami pracy drogą elektroniczną, obieg i archiwizacja dokumentów w systemie EZS, zarządzania dokumentacją podpisywanie dokumentów. Doręczenia elektroniczne”
17 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pośredników, doradców zawodowych , specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz instrumentów, doradców klienta, instrumentów rynku pracy:
„Planowanie, zarządzanie ,monitorowanie IPD dla grup przewidzianych do szczególnego wsparcia. Narzędzia, metody, strategie. Techniki coachingowe do osób długotrwale bezrobotnych i poszukujących pracy”
18 październik 2024
Nowe szkolenie dla pracowników urzędów pracy:
„Jak prawidłowo przeprowadzić mediację oraz rozwiązywanie konfliktów w administracji publicznej w praktyce. Asertywność w budowaniu relacji i rozwiązywania sytuacji konfliktowych z klientami urzędu”
21 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy, księgowych oraz ewidencji:
„Praktyczne wskazówki dla osób obsługujących ZUS w urzędach pracy. Korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w urzędach pracy w praktyce korekty wypłat świadczeń, zgłoszeń do ubezpieczeń i rozliczeń ZUS”
23 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla doradców klienta, pośredników, doradców zaw., specjalistów ds. rozwoju zaw., specjalistów ds. programów:
„Coaching oraz techniki coachingowe do osób długotrwale bezrobotnych i poszukujących pracy. Komunikacja interpersonalna w PUP, kompetencje cyfrowe narzędzia diagnostyczne w doradztwie zawodowym – testy, kwestionariusze, rywalizacja”
24 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla doradców klienta, pośredników, doradców zaw., specjalistów ds. rozwoju zaw., specjalistów ds. programów:
„Profesjonalna obsługa klientów w CAZ – pośrednictwo i doradztwo zawodowe dla klientów PUP oraz pracodawców ze szczególnym uwzględnieniem zmian na rynku pracy. Rola marketingu, reklamy oraz mediów społecznościowych, targi, social media w pracy doradcy klienta”
28 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy – wszystkie działy:
„Nowa efektywność i jakość działania urzędów pracy– planowana ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia (….) – jej cele, założenia. Nowe zadania urzędów pracy, nowa rola i zadania pracowników PUP w efektywnej aktywizacji osób bezrobotnych w 2025 roku”
29 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla pracowników urzędów pracy – wszystkie działy:
„Pozyskiwanie pracodawców do współpracy – nowy wizerunek urzędu pracy w aspekcie nowych zadań urzędów pracy. Obsługa klienta w PUP, usługi elektroniczne w obsłudze pracodawców i bezrobotnych – bezpieczny i szybki dostęp do nowych programów rynku pracy”
30 październik 2024
Nowe szkolenie webinarowe dla specjalistów ds. rozwoju zaw. oraz instrumentów rynku pracy, programów rynku pracy:
„Nowości w zawieraniu umów cywilnoprawnych z pracodawcami przy udzielaniu form aktywizacji. Poprawne określanie okresów oraz warunków umowy z pomoc de minimis. Monitorowanie i kontrolowanie realizacji umowy. Zasady postępowania przy niedochowaniu warunków umowy oraz dochodzenie zwrotu udzielonej pomocy”