TEMAT | PROGRAM | FORMULARZ |
1. Nowe szkolenie dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego i specjalistów ds. programów: „Współpraca z pracodawcami i międzystanowiskowej w CAZ. Profesjonalne świadczenie pomocy klientom PUP, obsługa klienta w PUP. Doskonalenie kompetencji realizowanych zadań doradcy klienta przez pośredników pracy i doradców zawodowych w CAZ w aspekcie nowych przepisów ” |
(program) | Formularz |
2. Nowe szkolenie dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. Rozwoju zawodowego i specjalistów ds. programów: „Obsługa klienta i pracodawcy, nowe rozwiązania w pozyskiwaniu i szybkiej realizacji ofert pracy. Techniki negocjowania z pracodawcami. Metody doradcze dostosowane do zasobów kompetencji i umiejętności zawodowych klientów urzędu pracy. Formy świadczenia pomocy PUP, instrumenty ” |
(program) | Formularz |
3. Nowe szkolenie dla pośredników, doradców zawodowych , specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz instrumentów, doradców klienta, instrumentów rynku pracy: „Psychologia obsługi klienta w procesie aktywizacji klientów PUP. Jak sobie radzić z klientami trudnymi, wypalenie zawodowe , wykorzystanie doradztwa zawodowego w obsłudze klientów PUP. Jak skutecznie świadczyć pomocy klientom PUP. Praca doradcy klienta relacja oparta na rozwiązaniach, nowe formy wsparcia i aktywizacji, współpraca w CAZ. IPD w praktyce” |
(program) | Formularz |
4. Nowe szkolenie dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego i specjalistów ds. programów: „Efektywność oraz nowe zadania doradcy klienta, pośredników pracy i doradców zawodowych w aspekcie zmian na rynku pracy. Nowe formy świadczenia pomocy PUP. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z pracodawcami, bilanse kompetencji, IPD” |
(program) | Formularz |
5. Nowe szkolenie dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych: „Poradnictwo zawodowe i pośrednictwo pracy dla pracodawców. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników – diagnozowanie kompetencji bezrobotnych. Narzędzia diagnostyczne w doradztwie zawodowym – testy, kwestionariusze, rywalizacja. Coaching” |
(program) | Formularz |
6. Nowe szkolenie dla instrumentów rynku pracy: „Nowości w instrumentach realizowanych w urzędach pracy wg nowych przepisów – refundacje, dofinansowania, staże, bony oraz prace interwencyjne, roboty publiczne. Warsztat skutecznych metod nawiązywania i utrzymania kontaktów z pracodawcą efektywne formy aktywizacji osób bezrobotnych w obliczu zmian na rynku” |
(program) | Formularz |
7. Nowe szkolenie dla instrumentów rynku pracy: „Nowości w zawieraniu, rozwiązywaniu i kontroli umów cywilnoprawnych w realizacji instrumentów rynku pracy. Nowości w windykacji i dochodzeniu świadczeń nienależnie pobranych z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w KPA – praktyka. Prawidłowe stosowanie form zabezpieczeń” |
(program) | Formularz |
8. Nowe szkolenie dla instrumentów rynku pracy: „Nowości w udzielaniu dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz refundacji na wyposażenie stanowiska pracy FP i PFRON wg nowych przepisów – przyznawanie, rozliczanie i zabezpieczanie umów, formy zabezpieczeń. Nowości w pomocy de minimis dla przedsiębiorców korzystających z usług i instrumentów rynku pracy” |
(program) | Formularz |
9. Nowe szkolenie dla pracowników urzędów pracy: „Nowości w realizacji projektów niekonkurencyjnych, wskaźniki, kompetencje cyfrowe, rozliczenia, umowa o dofinansowanie. Kontrola, zasady promocji i informacji, aplikacje informatyczne w perspektywie finansowej 2021-2027 wykorzystywane w ramach systemu CST2021” |
(program) | Formularz |
10. Nowe szkolenie dla pracowników urzędów pracy – wszystkie działy: „Nowy wizerunek urzędu pracy w aspekcie nowych zadań urzędów pracy – pozyskiwanie pracodawców do współpracy . Obsługa klienta w PUP, usługi elektroniczne w obsłudze pracodawców i bezrobotnych. Rola mediów społecznościowych, targi, social media, giełdy w nowoczesnej aktywizacji klientów PUP” |
(program) | Formularz |
11. Nowe szkolenie dla doradców klienta, pośredników, doradców zaw., specjalistów ds. rozwoju zaw. oraz instrumentów rynku pracy: „Krajowy Fundusz Szkoleniowy – nowości, priorytety, przyznawanie środków rozpatrywanie wniosków, zawieranie umów z pracodawcami, monitoring realizacji postanowień umowy oraz poprawne rozliczanie środków KFS. Specyfika organizacji szkoleń indywidualnych i grupowych” |
(program) | Formularz |
12. Nowe szkolenie dla pracowników urzędów pracy – wszystkie działy: „Wykorzystanie usług elektronicznych w obsłudze klienta PUP. Załatwianie spraw z urzędami pracy drogą elektroniczną, podpisywanie dokumentów. Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie EZS, doręczenia elektroniczne. Zarządzania dokumentacją podpisywanie dokumentów. Zastosowanie kodeksu postępowania administracyjnego w działaniach urzędów pracy” |
(program) |
Formularz |
13. Nowe szkolenie dla pośredników, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz doradców klienta: „Kompetencje cyfrowe oraz miękkie – nabycie praktycznych umiejętności niezbędnych w efektywnym poszukiwaniu pracy osób młodych, diagnoza klienta on-line poradnictwo zawodowe on-line” |
(program) |
Formularz |
14. Nowe szkolenie dla pracowników urzędów pracy: „Zastosowanie kodeksu postępowania administracyjnego w działaniach urzędów pracy. Decyzje administracyjne, wszczęcie postępowania. Doręczenia elektroniczne, EZS. Ochrona danych osobowych” |
(program) | Formularz |
15. Nowy warsztat dla księgowych i rejestracji: „Naliczanie świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych. Jak tworzyć poprawnie listy wypłat korygujące? Jak rozliczać świadczenia przedawnione? Podatek po zgonie bezrobotnego, zwrot składki zdrowotnej – praktyka” |
(program) | Formularz |